hannadahlof

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Dahlöf - 31 maj 2010 19:41

Hej!

Idag så fick jag mitt paket som jag har beställt, men jag fick inte allt nu :(

En väska som jag beställde kommer senare annars så fick jag:

Ett par lack leggins

och en väst

    


Men nu ska jag färga håret på syster och kolla på One tree hill :D


  

Av Hanna Dahlöf - 30 maj 2010 22:37

   Hej!

Idag har det inte hänt mycket, som det brukar göra på söndagar.

Men på förmiddagen så gjorde jag lunch åt mamma, som morsdags present :)

Sen har jag bara tagit det lugnt till kvällen då åkte jag och Cilla iväg till Linda och då provade vi ut balfrisyr :) Det tog ett tag inte vi hittade den bästa, men ett väldigt bra resultat blev det i allafal :D


Imorgon så börjar jag halv 1, tror jag :P Men det är väl lika bra att åka dit utifall att vi har matte. Sen har vi bara svenska och engelska kvar sen får vi sluta.

Det är inte långt kvar till sommar lovet nu :D Och jag hoppas denna vecka kommer att bjuda på fint väder :)




Av Hanna Dahlöf - 28 maj 2010 11:06

Hej!

Idag så ska jag och syrran åka till gävle en sväng och titta lite på stan.

Dagens outfit:

  


Av Hanna Dahlöf - 27 maj 2010 21:22

   Hej!

Idag har jag varit i skolab från klockan 8.00 till 21.00, för vi har haft klass middag :)

Så föräldrarna kom och fick äta. Vi hade ost skola på dagen så det vart ost tema i maten :)

Också ska våran bästa lärare sluta :( Hon är så himla snäll så det kommer att bli tråkigt!

Men imorgon så ska jag åka till gävle på förmiddagen med Cilla, hon ska hämta sin bal klänning också ska vi gå på stan en sväng innan jag ska ta tågen hem igen medans hon stannar kvar med våran Kusin :)

Sen skulle jag tydligen bli kidnappad av jenny för vi ska ha skräckfilmskväll och linda ska också vara med, sen ska vi sova över hemma hos jenny :) vi får ligga och hålla om varanda så vi inte ska va så rädd efter filmerna ;)

Också på lördag så ska vi på marknaden en sväng på dagen om det inte är för dåkigt väder :)

På söndag är det ju morsdag också så då ska jag väl hitta på något roligt, om jag ska göra lunch elletr frukost på sängen :) Det får vi se

Men nu ska jag lägga mig och njuta av att få ha kommit hem till sängen och sova efter en jobbig dag!


Hej svejs!

<333

Av Hanna Dahlöf - 26 maj 2010 10:30

Igår kom jag hem runt halv 11 efter att ha städat lägenheten, och idag ska jag dit och fortsätta på det som vi inte hann med igår.

Idag har vi sovmorgon till klockan 12, och sen bara 2 lektioner engelska och svenska :)

Gammal men bra:)

Av Hanna Dahlöf - 25 maj 2010 11:49

Hej!

Nu sitter jag och har nyss ätit, och nu sitter vi och väntar på att lektionen ska börja.  Jag linda och jenny har bestämt oss för att skicka efter några skor också från nelly eftersom det är fri frakt där nu :)

Så jag tänkte ta och kolla vilka jag ska skicka efter, ni får se vilka det blir sen :)

Sen efter skolan ska jag gå på stan en sväng och köpa smink sarvetter och en svamp till smink :) Sen ska jag iväg med syrran och städa lägenheten :)

Så det blir fullt upp idag.


På återseende

Av Hanna Dahlöf - 24 maj 2010 18:47

Idag har det inte hänt så mycket, jag hjälpte mamma lite på dagen och sen har jag bara kollat på one tree hill :D Det är så jävla bra!

Också har jag beställt lite kläder från la reoute

ett par lack leggins för 129;-

En väska 119;-

och en väst 99;-

Man får passa på när det är rea ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill, och imorgon blir det skola och sen städa lägenheten :)


Av Hanna Dahlöf - 24 maj 2010 09:40

Hej!

Så här ser min vecka ut:

Måndag- Ledig.

Tisdag- skola 8.00 - 15.30 sedan ska jag och syster iväg och städa lägenhet.

Onsdag- Skola 10.00 - 14.20 sendan ska vi iväg och göra klart det vi inte hinner på lägenheten.

Torsdag- Klassmiddag hela dagen.

Fredag-ledig, så då åker jag och syrran till gävle :)

Och helgen är inte planerad än :)  


Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards