hannadahlof

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Dahlöf - 28 augusti 2010 17:06

Hej!

Nu har man gått och blivit sjuk, precis till helgen :(

Så det blir inte mkt gjort nu i helgen, just nu håller jag på och rensar ur min garderob och lyssnar på musik.

Och senare så ska jag åka hem till ludvig och sova där :)

Imorgon så ska han spela fotbolls match så då ska jag kolla på de,

linda, jenny och louise kanske följer med dom också :)

Av Hanna Dahlöf - 26 augusti 2010 10:45

Hej!

Sitter i skolan nu och väntar på att vi ska börja, har haft idrott på morgonen men vi skulle bara prata så det tog typ bara 10 minuter.

Efter det så gick vi till Ica och köpte baugette :)

Och nu sitter vi vid datan.

Imorgon har jag bara två lektioner, börjar halv 11 och slutar klockan 1 :)

Så ser alla mina fredagar ut :)

Nu ska jag iväg och hämta grejer i skåpet :)


Hade bra :)

Av Hanna Dahlöf - 19 augusti 2010 15:55

Hej!

Just nu sitter jag och tittar på när ludvig städar, det är han duktig på :)

Idag har jag inte gjort så mycket heller, varit på stan en sväng. 

Jag köpte ett sett med make up borstar, har letat några sånna men har inte hittat några. Bara dyra, men nu var det 5 borstar för 30 kronor på dollar xD Men dom kommer väl gå söder direkt när jag köpte dom där.

Nu vill jag bara att min telefon ska komma :) Den ska komma nån gång nästa vecka, när vi har börjat skolan.

Typ en sån här mobil har jag beställt :)

 


Av Hanna Dahlöf - 17 augusti 2010 21:47

Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden, och inte göra vissa beslut som jag gjorde. Jag var dum som inte lyssnade. 

Jag ångrar vissa saker så mycket, men tyvärr så går det ju inte att spola tillbaka tiden.

Jag saknar tiden när allt var som bäst.

Man gör dumma misstag ibland, och det får man betala för i framtiden...



Av Hanna Dahlöf - 16 augusti 2010 19:04

Hej!

Idag är det bara en vecka kvar innan skolan börjar, känns inte alls kul. Har ju inte hinnut med att göra nånting i sommar nästan. Och det känns inte som om det har varit nån riktigsommar heller, en vecka som det var fint väder och då jobba man ju såklart. Och sen när man var ledig då var det bara skit väder.

Idag så har jag inte gjort så mycket, hjälp mamma att städa lite och fixat lite i mitt rum, och beställt en ny mobil :) Så får vi se om den är bra :)

I veckan så vet jag inte vad som händer, inget inplanerat. Men jag måste väl ta vara på den lilla tiden som är kvar av sommarlovet :)


Hörs! :)

Av Hanna Dahlöf - 13 augusti 2010 14:12

Hej!

Det har inte varit så mycket inlägg nu när jag var borta, men jag hade det väldigt trevligt i Hammarstrand, dock att vädret var dåligt. Men som man brukar säga, det finns inga dåliga väder, det finns bara dåliga kläder :)

Och nu håller jag på och packar för att åka iväg över dagen idag bara,

åker till voxnan med mamma, pappa och Ludvig :)

Blir där till imorgon bara då ska jag hem och beställa en mobil och sen gå på cruising med brudarna :)

Nu ska vi åka.


Hade så gött!

Av Hanna Dahlöf - 4 augusti 2010 17:18

Hej!

Idag så färgade jag håret, från blont till brunt :)

jag trivs bäst i brunt, men jag tycker det är roligt att variera sig lite, och inte ha samma hela tiden :) Och jag tycker om att ha ljust hår på sommaren.

Idag så fyller pappa år också, så var på stan en sväng med syster och kollade efter en present och hittade två tröjor på dressman :)

Men snart kommer farmor och farfar så då blir det tårta :)

Resultatet :)




Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards