hannadahlof

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna Dahlöf - 25 oktober 2011 20:04

"Well I'd hope that since we're here anyway
That we could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up staying
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel

Let's rewrite an ending that fits
Instead of a Hollywood horror"


 



Av Hanna Dahlöf - 16 oktober 2011 21:22

Hej!

Helgen blev ju inte riktigt hur jag hade tänkt mig, hade riktigt roligt stundtals.

Men nu är det bara att taga tils på lördag då det blir Dead By April! :D

Kommer nog bli riktigt kul de!

Imorgon har jag sovmorgon till klockan halv 11, de kan behövas om man ska orka med hela veckan! Nu ska jag lägga mig och kolla på nån film!

 

Av Hanna Dahlöf - 12 oktober 2011 08:49

Hej!

Idag har vi kvällsöppet i restaurangen så vi börjar 1, skönt med lite sovmorgon.

Men jag vaknar ju typ som när man ska till skolan vid 8.

Jag har nog en egen väckarklocka men den vet inte när jag har sovmorgon.

Imorgon slutar vi vid 1 tiden så då ska jag och syrran passa på att åka till Arbrå och boka tatuerings tid :D

Börjar bli lite nervös, men de kommer nog gå bra!

Jag har två alternativ som jag inte kan bestämma vilken jag vill ha, båda är lika snyggt. Vill nog ha båda nån gång så vi får se vilken de blir först :)

Av Hanna Dahlöf - 10 oktober 2011 19:04

Av Hanna Dahlöf - 5 oktober 2011 21:13

Av Hanna Dahlöf - 3 oktober 2011 15:58

Hej!

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen, hade väldigt roligt på tranan i lördags med brudarna. Så de måste göras om!

           

Av Hanna Dahlöf - 1 oktober 2011 15:54

Hej!

Idag har jag slitit och möblera om i rummet :) De blev ju ganska bra :)

Ikväll ska jag iväg på tranan, så det blir grillning och mys innan :)

Igår va jag och linda på stan en sväng, köpte ett linne som jag har funderat på att köpa väldigt länge, så jag passa på nu när jag hade pengar :)

Och student kryssningen är betald så nu är det bara att vänta på april! :D

Linnet som jag köpte och kvällens outfit.

 

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards