hannadahlof

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Dahlöf - 28 juli 2010 18:20

Hej!

Idag var jag och ludvig iväg till söderhamn en sväng :)

Hittade ett par skor på rea :)

Dom skulle ha kostat 599 men jag köpte dom för 150 kronor :)

Så nu är man pank igen då, och imorgon ska jag till gävle och köpa en ny säng på Ikea :D En 167 cm bred :D

Så här såg skorna ut :)

 

Av Hanna Dahlöf - 25 juli 2010 16:43

Hej!

I helgen så var jag och kollade på brännbollstran både på fredagen och lördag, men jag var bara iväg och kollade på en match på lördagen.

På kvällen på fredagen så var jag med jenny och louise en sväng innan jag gick på terassen med systrana mina :) Och Ludvig var där också så träffa han också :)

Det var riktigt roligt förutom att nån klev på min lill tå men klacken på skon och jag hade tyg skor, så har en blå nagel nu, och att jag är typ döv.  Jag stog och dansade 10 cm från högtalaren, så de var ju inte så smart :P

Men roligt var det :)

På lördagen tog jag det lugnt bara och var med Ludvig :) Hade så ont i fötterna så jag orkade inte göra nått. 

Idag vart det bara skit väder också så det blir ju inte till att göra nått idag heller :(

Men snart kommer linda och budda så ska vi äta god mat :)


Ha de så bra :)

Av Hanna Dahlöf - 16 juli 2010 20:16

Hej!

Idag var det sista jobbardagen :D Så skönt att få vara ledig nu tills skolan börjar:)

Efter jobbet idag så var jag till söderhamn en sväng och tittade efter en bikini, och jag hittade en på lindex på rea också :D

 Så här såg den ut :)

   

-

Av Hanna Dahlöf - 16 juli 2010 17:39






orkar inte mer...

Av Hanna Dahlöf - 14 juli 2010 19:59

Hej

Idag så har man jobbat igen, men nu är det bara 2 dagar kvar sen behöver jag inte jobba där nå mer :D

Men på lördag ska jag ju jobba men det gör ju inget, för de är ju bara kul att jobba på födelsedags kalas :)

Efter jobbet så åkte jag till skidtjärn men Linda och Rebecka :) Mycket trevligt! :)

Imorgon så kommer ju Ludde hem:) Då blir det att vara med honom efter att jag har jobbat :) Om han inte kommer hem för sent.


Take care!

Av Hanna Dahlöf - 12 juli 2010 18:18

Hej!

Idag har man jobbat igen då, det är så jobbigt nu när de är så varmt att sitta inne i den här värmen. Och man vill ju vara ute och steka på stranden :)

Men i söndags så fick jag sola lite iaf :)

Låg ute i solen i 2 timmar, så var knall röd i ansiktet på kvällen igår, brände mig ganska rejält. Men har blivit lite mer brun :)

Och idag så var jag och bada en sväng efter jobbet :) Skönt!

Nu är det bara 4 dagar kvar sen så slipper jag jobba nå mer, förutom att jag ska jobba på ett födelsedags kalas på lördag. Och servera :)

Och på torsdag kommer Ludde hem :D <3

Hoppas det går fort så han kommer hem :)

Men nu ska jag lägga mig och kolla på film :)


 



Av Hanna Dahlöf - 8 juli 2010 11:34

Hej!

Nu är jag hemma på lunch rast och såg att en bild inte kom med i förra inlägget :p

Så tänkte slänga in den i det här inlägget :)

Gud vad jag längtar tills jag slutar jobba så slipper jag de tråkiga :)


 

Av Hanna Dahlöf - 7 juli 2010 20:40

Hej!

NU har jag varit och hämtat mitt paket :)

Här kommer lite bilder

 


      

Funderar på om jag ska skicka tillbaka dom här skorna. Får fundera på de

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards