hannadahlof

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Dahlöf - 24 januari 2011 17:01

Hej!

Idag så var jag och Linda och bada.

Vi hade livrädning kvar som vi inte hade gjort. Det var lika bra att göra det så fort som möjligt så har man inga rester kvar sen :) Sen fick vi veta något roligt också :) Nästa torsdag så ska vi åka till globen och titta på när dom spelar in Årets kok :)

Det ska bli så kul, längtar redan :)

Efter lunchen så fick vi göra pannkakor, äggrör, omellet och crepes :) 

    

Av Hanna Dahlöf - 21 januari 2011 10:25

Hej!

Sitter i skolan nu och väntar på att vi ska börja, har suttit här i en halvtimme snart. Det är dåligt när man bor lång ifrån skolan och det inte går nå bussar.

Då får man sitta i skolan istället för att ligga hemma och sova lite längre.

Börjar snart med svenska, vi har två lektioner sen slutar vi.

Efter skolan vet jag inte vad vi ska göra. Ska väl åka hem och sen får vi se vad som händer :)


Av Hanna Dahlöf - 21 januari 2011 08:02

Hej!

Ligger i sängen nu, och jag vaknade en timme innan klockan skulle ringa.

Så tråkigt när man äntligen har sovmorgon och då vaknar man tidigt ändå.

Ligger här och kollar lite på telefoner, kan inte rikitigt bestäma mig för vilken jag vill ha :)

Antingen en nokia n97 

eller en Nokia x6.   Jag har kollat lite på HTC också :)  

Av Hanna Dahlöf - 19 januari 2011 16:51

Hej!

Idag så började vi 8 med naturkunskap, och det finns inget tråkigare ämne än de.

Vi fick läsa några sidor i en bok och sedan svara på några frågor om texten.

Hann med att göra alla frågor i allafall :)

Efter natur så hade skulle vi redovisa hur det gick med vårat företag det gick bra :)

Vi slutade vid 1 och då åkte jag och Linda ner på stan och kollade lite :)

Vi var på expert så jag kunna kolla på lite telefoner, har ju sålt min nu, så jag måste hitta en ny bättre :)

Sedan så gick vi till lidl och handla lite så vi skulle på lite motion, men det var ju inte så långt så när vi var klar så gick vi till en hålplats längre bort när vi skulle ta bussen :)

Jag har hittat en rolig mascara också, har aldrig sett den förr men den verkar bra :)

  

90 graders mascaran

:)

Av Hanna Dahlöf - 18 januari 2011 20:12

Hej!

Igår så slutade jag vid 4 i skolan, då kom mamma och pappa och hämtade mig.

Så åkte vi på Resia på stan och beställde resa :)

Så nu är det beställt och klart, vi ska betala lite nu innan 10 dagar och bekräfta resan. Vi beställde resa till Rhodos :) Så i maj bär det av, första gången som jag åker så lång utomlands och första gången jag flyger, så jag vet inte riktigt hur jag kommer att reagera innan vi ska åka. Jag hoppas att det inte är så farligt och att det går bra :)

Litet och mysigt hotell, nära stranden :) 

Av Hanna Dahlöf - 15 januari 2011 16:16

Hej!

Igår kom ludvig hit och hade varit och hämtat ut vårat paket från teknikproffset :)

Jag hade beställt ett par hörlurar och en webcamera :)

Så skulle vi installera webcameran också funkar det inte först, det blir ju alltid så att man köper nå och sen är de fel på det.

Men de löste sig tillslut iaf :)

  :)

Av Hanna Dahlöf - 13 januari 2011 18:11

Hej!

Kom hem för ett tag sen, har nyss käkat och nu sitter jag vid datan och kollar lite :) Om ett tag så ska jag gå ut och gå också :) Idag i skolan så hände de inte så mycket, en helt vanlig torsdag :) Imorgon börjar vi halv 11 och slutar 1, gud så sköna fredag vi har :)

Lite kläder och skor som jag vill ha :)

 

 

 

 

Av Hanna Dahlöf - 12 januari 2011 11:21

Hej!

Sitter i skolan nu och har lunch rast, det är så sjukt tråkigt att börja skolan igen :( Vill bara bort härifrån, hem till sängen och sova!

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards