hannadahlof

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna Dahlöf - 30 juni 2010 21:17

Hej!

Underbar dag igår, låg och solade nästan hela dagen igår :)

Men idag vart det ju inte riktigt lika fint väder så jag har inte gjort så mkt idag,

råkade förstöra Luddes data :( Jag satt vid den  medans han var och duschade också dog den bara, sen fick vi inte på den igen :(

Jag ska nog inte sitta vid nåns annans data än min egen.

Sen har det inte hänt så mycket mer idag, jag har haft sån huvudvärk så jag har inte orkat göra nå mer.

Men imorgon så kanske jag ska åka iväg till en stuga i ljusdal till på fredag.

Jag måste vara hemma på lördag när jag ska jobba :)

Men nu ska jag gå och duscha :)




Av Hanna Dahlöf - 27 juni 2010 21:58

Hej!

Har haft en väldigt trevlig midsommar :) åkte med mamma och pappa upp till hennan i torsdags sedan på fredagen så kom Ludde upp :)

sedan på lördagen så åkte vi hem till bollnäs :)

Och idag har jag legat ute i solen en stund, och va och bada en sväng också :)

Imorgon så ska jag sola mer om det blir fint väder :)

 Hoppas på det :)


Av Hanna Dahlöf - 19 juni 2010 15:55

Hej!

Kom nyss hem från sandviken :) Har haft det väldigt mysigt och trevligt :)

Och jag tog mitt första dopp också :) Mitt i natten, men det var väldigt skönt :D

Ikväll så ska jag till Arbrå med Lojjan och massa trevliga människor:)

Kommer nog bli en toppen kväll :)


See you later!


&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

Av Hanna Dahlöf - 17 juni 2010 18:11

Hej!

Det var ett tag sen jag skrev nå nu, men jag har haft fullt upp med annat.

 Igår så var jag till tandläkaren :( Borrade ett jätte stort hål, utan bedövning, svin ont :(

Idag har jag klippt gräset, och nu ligger jag här och lyssnar på musik :)

Sen vet jag inte vad som händer, kanske ska vara med Linda en sväng om hon kommer till Rengsjö :)

Imorgon åker jag till sandviken men Ludde en sväng, blir där tills på lördag. Vi ska hälsa på hans kompis som bor där :)  

På lördag vet jag inte vad jag ska göra, men det får vi väl se :)

Men tänkte att jag skulle ta och dela med mig av bra musik :)


Av Hanna Dahlöf - 14 juni 2010 19:28

Hej!

Första dagen på sommarlovet, har varit en lugnt dag :)

Jag åkte till bollnäs och sola med linda en sväng, också var vi och kolla vart vi ska tälta på onsdag :) Bara höra av sig om nån vill med :)

Men nu sitter jag och lyssnar på lite musik, och inväntar lite sällskap :)


Av Hanna Dahlöf - 13 juni 2010 19:20

Hej!

Nu var det ett tag sen som jag skrev nånting här, men jag har inte haft tid till de eller så har jag inte haft lust till att skriva nått.

Det har ju varit fullt upp med studenten för syrran å massa annat.

Men igår var jag på en födelsedags fest :) Väldigt trevligt :)

Och idag har jag inte gjort mycket, tagit de lugnt bara :)



Av Hanna Dahlöf - 9 juni 2010 21:26

Hej!

Idag så började vi halv 12 i skolan, och de ända vi fick göra va att kolla på en film och städa ur skåpet sen fick vi sluta :)

Och jag har börjat kolla på The vamire diaries :) Det är så jävla bra!

När man väl har börjat titta så går det inte att sluta, jag satt igår och tittade på 7 avsnitt, bara för att jag inte kunde sluta titta :) Så ikväll blir det fleravsnitt :)

Imorgon så ska jag iväg och titta på när syster tar studenten :)

Sen ska vi åka hem hit och äta smörgåstårta. Sen på kvällen får vi se om det dyker upp något jag kan göra :)


Ni bör verkligen kolla :)


  

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards