hannadahlof

Alla inlägg under april 2011

Av Hanna Dahlöf - 30 april 2011 12:44

Hej!

Kom nyss hem från syster, har varit där och målat lite :)

Nu ska jag bara tagit de lugnt tills jag ska göra mig i ordning för ikväll :)

Ska grilla lite och bada bastu och tunna med trevligt folk.

Men vädret har vi inte på våran sida idag, hoppas det slutar regna tills ikväll.

Ni får ha ett trevligt sista april alla!


Av Hanna Dahlöf - 26 april 2011 18:43

Hej!

Idag har det inte hänt så mycket, skulle åka till bollnäs och sova där inatt men de blev inge, så har bara varit hemma och gått ut å gått en sväng med mamma :)

Nyss var jag iväg till bollnäs och köpte lite hårfärg, så imorgon ska jag upp tidigt och färga håret innan mamma ska jobba. Så får vi väl se hur det blir :)

Nu ska jag ta en dusch och lägga mig och kolla på Tron Legacy.

 

Av Hanna Dahlöf - 25 april 2011 14:24

Av Hanna Dahlöf - 22 april 2011 07:41

Hej! Nu håller jag på och gör mig iordning för att åka och jobba :) Det är första dagen idag så är lite spänd, så vi får väl se hur det hår :) Men nu ska jag käka lite frulle, vi hörs!

Av Hanna Dahlöf - 19 april 2011 20:48

Hej!

Sitter och plugga lite samhälle nu, men det är så himla tråkigt.

Idag så hade vi servering i skolan, fullsatt restaurang men det gick bra fast det var tre som var sjuk :)

När vi slutade så var vi tvungen att vara kvar och förbereda inför imorgon när vi ska stå på coop och dema. Det kommer nog bli kul, men jobbigt att vara där från klockan elva till sex. Men får tänka på att jag får lov då :)

Underbart väder är det ju nu också! :)

 

Av Hanna Dahlöf - 17 april 2011 13:36

Hej!

I helgen har det bara varit lugnt :) Älskling kom i freadags så vi myste framför tv:n och så. Idag så var jag iväg till Linda en sväng så hennes syster klippte mig :) 

Jag klippte mig inte så mycket men det var så slitet så var tvungen :)

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan sen är det lov :)

Det ska bli skönt med lov nu :)



Av Hanna Dahlöf - 14 april 2011 20:10

Hej!

Idag så började vi nio med idrott, hade de i en timme sen slutade vi :)

Kort och skön dag! När vi slutade så gick jag och Linda på max en sväng och köpte milkshake :) Sedan åkte vi till ABE så beställde jag tid för riskettan, ska nog dit snart och beställa halkbanan också :)

Sen har jag myst med älskling i vår solen :D

Gud va jag längat till många saker nu!

Först långfredag och lördagen som jag ska jobba, sen 4 maj som jag fyller år, sen 15 maj så åker vi till Rhodos :D Sen Tills jag får körkort och till sommaren och börja jobba och tjäna pengar! :D

Så ge mig maj helst nu :)

Av Hanna Dahlöf - 7 april 2011 20:10

Hej!

Jag måste tipsa om en film som jag precis såg.

Jätte bra och sorglig, ni måste se den, ni som inte har sett den :)

 

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards