hannadahlof

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna Dahlöf - 30 maj 2011 16:48

Hej!

Idag började vi med ett studiebesök på värmevärket, inte det roligaste precis men de var ganska intressant om våra sopor :) 

Sen åkte vi till skolan och käka kollade på film sen fick vi sluta, och nu är vi lediga en vecka :) Härligt! Hoppas bara att de blir fint väder så man kan göra nått :)

På onsdag blir de tranan i allafall, kommer nog bli skit kul :)

 

Av Hanna Dahlöf - 28 maj 2011 16:43

Hej!

Igår var det torsberg på stan, men det var ju så dåligt väder så vi var inte där så länge. Vid ett tog jag och Linda tåget till gävle och shoppa lite :)

  Det var en affär som skulle gå i konkurs så de sålde alla väskor för 100 kr så passa på och köpte :) Men den svarta ska jag nog ge till mamma i mors dag present.             Ett par snygga kilklackar som Linda vart lite avis på ;)

Av Hanna Dahlöf - 27 maj 2011 09:06

Hej!

Idag är det torsberg på stan så börjar vid 11.

Vi ska stå och fråga lite frågor till folk om vårat UF företag, så vi får lite ideer :)

Men efter de så åker jag och Linda till gävle :)

Av Hanna Dahlöf - 23 maj 2011 18:09

Hej!

Då var hemma igen, känns lite tråkigt när man hade de så skönt där nere :)

Fast de var inte så kul och flyga, första gången och de  va jätte mycket turbulens. När vi åkte ner så gick de bra, men hemvägen var värst. De skaka och ja blev åksjuk, men hem kom vi i allafal :)

                               

Av Hanna Dahlöf - 14 maj 2011 14:10

Hej!

Snart är de dax, har vilat lite nu och ska snart packa färdigt.

Inatt åker vi mot arlanda och sen vidare till rhodos :D

Känns så overkligt fortfarande och börjar bli mer och mer nervös.

Den här förkylningen blir inge bättre heller.

Men jag får göra de bästa av situationen :)

See ya!  

Av Hanna Dahlöf - 12 maj 2011 12:30

Hej!

Gud va jag inte tycker om att va förkyld :(

Ont överallt, har typ inte sovit på tre nätter nu och man orkar inte göra nått.

Har börjat packa lite mer nu, har inte så mycket kvar nu. Men jag tycker det är skönt att ha allt klart i tid så man slipper stressa.

Nu är det inte långt kvar, känner att jag börjar bli lite nervös inför att flyga för första gången. Men de ska nog gå bra det :)

 

Av Hanna Dahlöf - 9 maj 2011 20:14

Hej!

Har gått och dragit på mig en förkylning, inte roligt.

Nu när det är fint väder och allt, så händer de så klart.

Idag har jag bara tagit de lugnt, städa och börja packa lite :)

Jag hoppas att jag hinner bli frisk till helgen, men de skulle inte förvåna mig om jag inte blir de.

 

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards