hannadahlof

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna Dahlöf - 31 oktober 2010 15:27

Hej!

I helgen så har det inte hänt så mycket, har mest varit och jobbat hos syster :)

Dom håller på och bygger om huset så var där typ hela helgen och hjälpte till.

Lite senare ska jag väl åka till bollnäs och vara med Ludvig tror jag, kommer inte träffas på en vecka sen. Jag åker till Fjällen på tisdag till lördag, och han åker till Norge på fredag till söndag. 

Men imorgon så blir de relaxen i Kilafors som gäller :D


 

Av Hanna Dahlöf - 29 oktober 2010 12:14

Hej!

Idag så började vi klockan halv 11 :) Så fick lite sovmorgon iaf :)

Vi har haft svenska, men nu har jag slutat :)

Så jag tror att jag ska åka ner på stan en sväng, och vänta på att pappa ska sluta så ska vi åka och hämta smörgåstårtor som vi har beställt. Så ikväll blir de att äta smörgåstårtor :)

Imorgon ska jag till Linda och hjälpa henne med huset en sväng på dagen.

Sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra :)


Av Hanna Dahlöf - 28 oktober 2010 17:12

Hej!

Idag så började jag halv 12, sov över också så jag missade idrotten.

Sen så hade vi samhälle och då hade vi nån frågesport, och jag Linda och Jenny kom tvåa :D

Sen så hade vi trafikkunskap, och då hade vi prov.

Jag hoppas att det gick bra men de tror jag nog :)

Sen så gick jag till mamma och väntade där tills hon slutade, så åkte vi och hämtade ut mina skor :) Sen åkte vi på erikshjälpen, där hittade jag två julprydnader för 35 kronor :)

Efter de så åkte vi på travbanan det var utförsäljning på kläder så hittade en skjorta för 150 kronor :)

Men nu ska jag åka iväg till söderhamn och övningsköra lite :)

    :)

Av Hanna Dahlöf - 26 oktober 2010 12:09

Hej!

Idag börjar vi ett, klassmiddag idag. Vi kommer att bjuda våra föräldrar på mat, tre rätters. Jag ska servera :)

Vi kommer väl sluta vid 10 tiden ikväll.

Det är jobbigt men det kommer att bli kul :)

Men nu måste jag springa iväg och äta nått :)

 

I can't handle too much,

soon i will break.

Av Hanna Dahlöf - 25 oktober 2010 16:21

Hej!

I helgen så hade jag och Linda film kväll, mysigt va de :)

På lördagen så färgade hon håret på mig innan jag och syster åkte till bollnäs och handla.

Sen på kvällen kom Ludvig <3

På söndagen så gjorde vi inte så mycket, lata oss bara.

Idag så va jag i skolan, började 8 med klassråd hade hål en timme sen så hade vi samhälle.

Sen va vi i köket, vi gjorde rå stekt potatis och snitsel och svampsås :)

Imorgon så börjar jag ett, vi ska ha klassmiddag så vi blir i skolan till tio på kvällen.

Så här blev resultatet på färgningen :)

 

Syns inte så bra men det ska va typ körsbärsrött :)

Av Hanna Dahlöf - 22 oktober 2010 18:04

Hej!

Nu har jag och linda filmkväll :) Vi har tittat på the fog, men den va tråkig.

Nu ska vi äta nå sen ska vi kolla på the fourth kind :)


Men jag måste bara visa er den här sjukt roliga och ledsam reklam film xD


Av Hanna Dahlöf - 21 oktober 2010 18:05

Hej!

Idag så hände de väl inte så mycket i skola, hade idrott på morgonen då spelade vi innerbandy :)

Det var faktiskt roligt :)

Sen så hade vi svenska då kollade vi klart på Troja.

Efter de så hade vi trafikkunskap, vi slutade halv 3 så då gick jag på stan en sväng och kollade på skor, men jag hittade inga.

Så nu har jag beställt ett par istället :)

Så här ser de ut :)


Imorgon så har vi bara två lektioner, så vi börjar vid halv 11 sedan slutar vi vid1 :)

Då ska jag och Linda åka hem till mig och ha skräckfilms kväll :)

Vi ska bland annat kolla på den här Paranormal activity 2.

Vi kommer ju skita i byxorna när vi kollar på den ;)

Det gjorde man ju nästan på ettan.

  :)

Av Hanna Dahlöf - 18 oktober 2010 21:41

Hej!

Idag i skola så gjorde vi inte så mycket, vi lagade våran mat so ska va i våran kalender. Och knäppte kort på det sedan.

Vi slutade vid halv 4, då kom syster och hämtade mig så åkte vi på expert för hon skulle kolla lite. Hon hittade en kamera som hon köpte :)

Sen när vi kom hem så åt vi sedan åkte jag och Cilla iväg till Linda och skulle hjälpa henne med huset, vi skulle såga bort en vägg inne i huset. Dom håller på och bygger om hela sitt hus, så tog vi bort en väg där en utbyggnad ska vara :)

Vi var väl klar vid halv 9, då åkte jag och Cilla hem och gjorde ett Zumba pass :)

Imorgon så börjar jag klockan 8 och då ska jag vara i restaurangen och servera.

Men nu ska jag lägga mig och titta på film.

Slänger in en låt också :)


Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards