hannadahlof

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna Dahlöf - 31 juli 2011 18:19

Hej!

Idag var jag iväg med Linda och spelade minigolf.

De gick inte så bra men roligt var de och jag vann :)

Sedan drog vi på max och köpte oss en varsin milkshake och satt där i solen och prata massa. Då blev de så varmt så vi åkte och bada, fast vi inte hade några badkläder med oss. Men vad gör väl de, gick bra och bada ändå :)

Imorgon blir de jobb, och resten av veckan. Men nu är de sista veckan iaf sen är de två veckor innan vi börjar skolan, de ska bli så skönt att va ledig lite :)

 

Av Hanna Dahlöf - 27 juli 2011 19:34

Hej!

Det har inte inte hänt så mycket nu på sista tiden. 

Jag är så trött efter att jag har jobbat så orkar inte göra nått.

Var på Grillnatta i måndags men de var så himla mycket folk så de gick ju inte att röra sig varken framåt eller bakåt så drog hem och hade filmkväll istället :)

Igår så var jag in till bollnäs och hämta mitt körkort, Woho!

Och passa på och gå på stan när de var lite mindre folk, så hittade lite grejer :)

Imorgon blir de jobb sen är jag ledig tills på måndag, så i helgen vet jag inte riktigt än vad jag ska göra men nånting blir de :)

Och imorgon kommer nog min nya mobil också! :D

       

-

Av Hanna Dahlöf - 19 juli 2011 21:21

Cant find the reason to keep holding on

now that the love is gone,

Av Hanna Dahlöf - 18 juli 2011 19:52

Hej!

Idag har ja jobbat från 9-halv 4, det blev en kort dag idag.

När jag slutade så drog ja in till bollnäs och knäppte kort till körkortet :)

Känns underbart skönt att kunna åka iväg när man vill och inte va beroende av någon annan!

Nu är jag ledig tills på lördag så vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nått, sånt som märks :)

Tänkte visa vad jag beställde.

     

Av Hanna Dahlöf - 10 juli 2011 12:30

Hej!

Denna vecka har jag jobbat typ hela veckan. Igår var det första gången som jag jobbade helg så det var väldigt mycket folk på restaurangen. 120 bokade på kvällen så det var väldigt stressigt där ett tag. Jag är i kallskänken så jag har hand om fyra förätter, fyra efterrätter och barnmaten. Men de gick ju jätte bra fast de va mycket folk :)

Nu har jag beställt hem ett paket från Nelly, kanske visar sen när jag får de :)

Och ikväll ska jag åka iväg och bjuda mamma och pappa på mat :)

 

Av Hanna Dahlöf - 4 juli 2011 21:48

Hej!

Då var ännu en måndag avklarad.

Har varit och jobbat idag men började lite senare pga doktor besök.

De gick bra och det har varit väldigt lugnt på krogen idag så jag har inte haft så mycket att göra.

Så slutade en timme tidigare.

Fick förfrågan att jobba i helgen med så blir lite extra pengar på lönen :)

Fick förra veckans dricks också, alltid roligt med lite ökning i plånboken :)

Men nu ska jag lägga mig och läsa körkortsboken innan jag lägger mig.

  En bild sen i våras :)

Av Hanna Dahlöf - 4 juli 2011 21:48

Hej!

Då var ännu en måndag avklarad.

Har varit och jobbat idag men började lite senare pga doktor besök.

De gick bra och det har varit väldigt lugnt på krogen idag så jag har inte haft så mycket att göra.

Så slutade en timme tidigare.

Fick förfrågan att jobba i helgen med så blir lite extra pengar på lönen :)

Fick veckans dricks också, alltid roligt med lite ökning i plånboken :)

Men nu ska jag lägga mig och läsa körkortsboken innan jag lägger mig.

  En bild sen i våras :)

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards