hannadahlof

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Dahlöf - 30 mars 2011 17:04

Hej!

Igår så hade vi klassmiddag i skolan och då var vi i skolan från klockan ett till 8.

Vi blev klar väldigt tidigt så det var ju bra :)

Idag så har det varit en väldigt bra dag, skön dag i skolan, jag och linda gick på stan en sväng och gick på krokanen och köpte lite glass :)

Sedan så var det iväg till sjukhuset en sväng och efter det så skulle jag och linda iväg på ett möte om sommarjobb.

Det är inte klart än men jag vet att jag kommer få jobba där i sommar men inte hur länge.  Jag kan säga att jag var väldigt glad när jag kom hem :)

Så nu kan jag inte lugna ner mig :D

Men nu ska jag ta och äta lite sedan bär det iväg till syster och ska hjälpa henne att vika lakan :)

Slänger in en bild på min nya haircut :)

 

Av Hanna Dahlöf - 28 mars 2011 19:36

Fina studentklänningar!

Längtar till det är min tur :)

     

Av Hanna Dahlöf - 27 mars 2011 14:33

Hej!

Idag så har jag varit ute och övningskört lite, körde på motorväg för första gången. Och den gick jätte bra :)

Vi va och handlade lite, och jag köpte ett par skor, typ kopia converse vita :)


Gud va jag längtar till maj nu, mest till 15 maj då vi åker till grekland :D

Ska bli så roligt och skönt att få åka bort.

Också ska jag flyga för första gången så får vi se hur de går, det kanske inte är så farligt som jag tror de kommer bli. Jag hoppas att det kommer att gå bra så jag vill åka fler gånger sen :)

Sen är det ju 4 maj också, då fyller jag 18 år, men längtar inte lika mycke till de :P

Har ju mest bara fått 18 års kris redan ;)

     

Av Hanna Dahlöf - 26 mars 2011 17:44

Hej!

Igår var vi lediga från skolan för vi hade studiedag.

Och det var väl tur de, mådde inte alls bra igår. Hade världens huvudvärk när jag vaknade och hela förmiddagen, sen på eftermiddagen då försvann de men då vart jag illa mående i stället.

Så de va inte så kul fredag, gick och la mig vid 9 så jag fick sova och slippa känna nå.

I morse så mådde jag bättre i allafall så jag och systrarna mina åkte till gävle och gick på Ikea. Linda köpte en massa saker till nya hemmet som dom har flyttat in i nu :)

Sen gick vi i lite affärer så hittade en topp och ett par örhängen :)

En midje lång topp för 50 kr :)

Och tre par örhängen för 49:50 kr :)

     

Av Hanna Dahlöf - 23 mars 2011 14:00

Hej!

Sitter i skolan och väntar på att få sluta nu, har ingenting att göra heller så tiden går så segt.

Efter skolan så ska jag ner på stan med Linda för hon ska kolla efter ett par solglasögon. Och sen ska jag till älskling :)

Av Hanna Dahlöf - 22 mars 2011 19:41

Hej!

Idag hade vi frilufsdag och då skulle vi gå till bolle. 

Och när jag skulle åka till skolan så sken solen och de va ganska vart och skönt,

men så klart när vi har börjat gått så försvinner solen direkt och de blir kalt.

Så när vi kom fram så satt vi vid elden och frös men som tur var så fick vi gå hem efter vi hade ätit :)

Så när vi skulle gå tillbaka och ta bussen hem så började det regna och blåsa :(

Sen börja solen skina igen när jag kom hem :)

Resten av dagen så har jag bara tagit de lugnt, städat rummet och nu ska jag gå och duscha :)


 

Av Hanna Dahlöf - 21 mars 2011 10:31

Hej!

Sitter i skolan och har samhälle nu, men jag är klar med de vi ska göra så nu sitter jag och gör lite andra saker :)

Efter skolan ska jag till älskling och mysa lite :)

Imorgon är det friluftsdag så då ska vi till bolle och åka pulka, vi tänkte åka till vemdalen. Men vi bestämde oss för sent så vi fick inte följa.

Men nu ska jag redovisa och sen ska vi gå på lunch :)


Av Hanna Dahlöf - 18 mars 2011 19:27

Hej!

Det har inte blivit så mycket bloggande den här veckan, har haft massa plugg och varit med älskling :)

Idag så klippte han sig också utan att jag viste de, så när han kom och hämtade mig idag efter skolan så blev jag helt paff när jag satte mig i bilen. Jag trodde först att jag satt mig i fel bil för han blev så himla olik sig :)

Men han vart så gullig så :)

Efter han hade hämtat mig så åkte jag och köpte ett par solglasögon :) Ett par svarta pilotglasögon :)

Beställde precis hem lite kläder från HM nu också :) Fast igentligen måste jag spara lite pengar till resan, men det blev inte så dyrt :)

       


Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards