hannadahlof

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna Dahlöf - 29 december 2010 17:16

Hej!

Idag så har jag varit ute och åkt skoter en sväng :)

Jag och pappa åkte till syster och tittade hur långt de har kommit med huset :) Och nu är de inte så mycket kvar. Det kommer ju bli hur snyggt som helst :)

Sen har jag bara varit till bollnäs en sväng och handlat också hyrde vi en film som vi ska kolla på :)

 

Av Hanna Dahlöf - 28 december 2010 22:46

Hej!

I helgen så hände de väl inte så mycket, var bara hemma och tog de lugnt.

Men igår så var jag till valbo, och det var hur mycket rea som helst men jag hitta ingenting :( De brukar ju vara så, när man inte har pengar så hittar man jätte mycket kläder å så, men när man har pengar så hittar man ju aldrig nånting.

Men jag kollade lite på Only på datan och då hittade jag ett par shorts och en skjorta :)

   

:)

Av Hanna Dahlöf - 25 december 2010 16:04

Hej!

Då var julafton överstökat. Här kommer lite bilder på vad jag fick i julklapp :)

     

Det här halsbandet fick jag av Ludvig :) <3

 

Den är svart :)

Av Hanna Dahlöf - 24 december 2010 09:44

Hej!

Idag är det julafton :)

Tänkte bara säga god jul på er alla!! :)


 

Av Hanna Dahlöf - 22 december 2010 20:42

Hej!

Dan före dan före dopparedan :)

Ja, nu är det inte långt kvar. Men jag har inte nån riktig julkänsla än, så det känns inte som om att det är jul snart.

Men de kommer väl på fredag när det är julafton :)

Igår fick jag en tidig julklapp av mamma och pappa, de va en kavaj :)

 

:)

Av Hanna Dahlöf - 20 december 2010 17:01

Hej!

Ja, igår så var jag ju iväg till Växbo och åt lite mat och fick julklapp :)

Och det var inte en liten julklapp heller, och inte direkt billigt :)

Vi fick sex tallrikar, sex skit snygga vinglas, sex knivar och sex gafflar :)

De var jätte snyggt alltihop så de var då helt klart att värt de att jobba sex veckor för den där julklappen :)

När jag kom hem igår så åkte jag till Ludvig och sov där.

Och idag har jag inte gjort så mycket, städa rummet lite och julpyntat :)

  :)

Av Hanna Dahlöf - 18 december 2010 17:03

Hej!

Igår var jag på tranan och det blev ju som det blev. Det var inte så roligt för de va så mycket folk.

Så det blev bara ett stort knuffkalas, också ramla jag en gång också och fick ett knä rakt i ryggen så är lite öm idag ^^

Men annars så var de väl ganska kul :)

Idag så ska jag bara va hemma och ha lördagsmys med Ludvig :)

Julpynta lite nu ska jag också göra :) 

 

Av Hanna Dahlöf - 14 december 2010 11:24

Hej!

Igår så var vi ju till hudik och sundsvall, vi åkte hemifrån vid 10 så vi kunna gå på stan i hudik en sväng innan ludvig skulle till sjukhuset. Jag hittade ett par byxor på gina tricot men eftersom vi skulle åka till birsta också så tänkte jag kolla där istället. Men såklart så fanns dom ju inte där. Så jag får väl kolla sen när jag ska till gävle :)

Men jag hittade två par leggins iaf på bikbok för 98 kronor :)

 

  :)

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards