hannadahlof

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna Dahlöf - 30 september 2010 20:47

Hej!

Idag så har vi haft idrott och då gick vi runt vågen en sväng,

sedan så hade vi svenska, sen slutade vi :) så det var en lugn dag idag.

Och imorgon så ska vi ha ett prov halv 11 sen slutar vi, så det blir ännu lugnare imorgon :)

Jag och jenny när vi gick runt vågen med stavar :)  

Av Hanna Dahlöf - 29 september 2010 19:27

Hej!

Idag så har vi inte gjort så mycket i skolan, vi hållde mest på med vårat mini projektarbete :)

Sen slutade vi vid 3 tror jag att det var, då kom mamma å syster och hämtade mig. Sen när vi kom hem så åkte jag och syster till söderhamn, vi skulle kolla lite på stan å så, jag hittade en jätte mysig tröja och ett par leggins på Lindex :)

Syster hittade lite smink å parfym på kicks :)


   

:)


Av Hanna Dahlöf - 28 september 2010 16:11

Hej!

Idag så stanna jag hemma från skolan för jag hade sån huvudvärk.

Har inte gjort så mycket idag.

Imorgon så börjar jag 9 sen vet jag inte när vi sluta, men de blir väl vid 3 tiden tror jag. Då ska vi hålla på med våra mini projekt, jag Linda och Jenny håller på och ska göra soppor som vi ska sälja sen :)

 


I can't live if living is without you,

Av Hanna Dahlöf - 27 september 2010 20:16


Bury all your secrets in my skin

Come away with innocence and leave me with my sins
The air around me still feels like a cage
And love is just a camouflage for what resembles rage again


Av Hanna Dahlöf - 25 september 2010 18:04

Hej!

Igår så var jag och Linda till gävle en sväng, vi var ledig från skolan så då åkte vi dit :) 

Jag köpte en Klänning och en sjal på Bik Bok :)

    

Sen på kvällen så var jag och Ludvig hundvakt, så vi gjorde en räk sallad och varma mackor och åt det :) Också kollade vi på film och myste<3


Idag har jag inte gjort så mycket, har haft sån huvudvärk så jag har inte orkat gjort nått.

Men jag orkade färga håret iaf :)

Så här blev resultatet :)

 


Och nu ska vi iväg och äta på Kina restaurangen, mums! :)

Av Hanna Dahlöf - 23 september 2010 11:21

Hej!

Idag så missade jag bussen så jag missade idrotten, men de gjorde inte så mycket. Vi hade ju orienterings dag igår så vi idrottade ju för två lektioner :)

Sen idag så ska jag till sjuksyster så hon får kolla på mitt finger.

Så får vi se om det ser fint ut, de hoppas jag så hon inte säger att jag måste sy eller göra om nått.

Sen när jag slutar så ska jag och pappa åka och handla inför helgen. Jag ska vara hundvakt imorgon så vi ska handla nå mat som jag ska göra åt mig och Ludvig :)  Sen på lördag kväll ska jag och syster åka på kina restaurang och äta :) 

men nu snart börjar svenskan.


Hörs!


Av Hanna Dahlöf - 22 september 2010 11:46

Hej!

Igår så hände det en liten olycka när jag var i köket och skulle skära bröd.

Så klumpig som jag är så slinter jag med kniven och kör ner kniven rakt i pekfingret. Så var tvungen at gå till sjuksyster så hon fick tejpa ihop såret, så nu har jag ett stort bandage på fingret :(

så kan de gå om man har så mkt otur som mig .

Av Hanna Dahlöf - 19 september 2010 00:37

Hej!

Idag så har jag jobbat, jag och Linda hjälpte till och servera mat på ett bröllop :)

fast vi servera inte direkt, vi ställde ut maten för de var buffé och såg till att fylla på sånt som var tomt, och diska :)

det gick väldigt bra, och dom var nöjda med oss iaf :)

Så nu är man 900 kr rikare :D Så jag och linda ska åka till gävle på fredag :D

Men nu ska jag sova, är helt slut i benen efter sprungit runt hela dagen :)

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards