hannadahlof

Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna Dahlöf - 25 februari 2011 11:44

Så jävla bra!

Av Hanna Dahlöf - 24 februari 2011 19:19

Hej!

Igår så skulle vi göra en uppgift i skolan som vi hade fått för nån vecka sen.

Vi skulle göra en liten födelsedags kalas för en 80 åring som skulle komma i onsdags klockan 10. Men så klart var det inte nån 80 åring som skulle komma, det kom lärare och elever. Och så klart hade lärarna lurat dit ljusnan, så dom kom och var mitt uppe i allt när man försökte fixa i ordning allt innan dom alla kom. Och dom knäppte kort när vi servera också. Så idag var man med i ljusnan :)

Jag har inte sett det själv än, men jag gick in på hela hälsingland och där fanns ju det med, men inte alla bilder.

 

Haha, jag ser ju hemsk ut!



http://helahalsingland.se/bollnas/bollnasc/1.2784742-bland-marsipanrosor-och-vaniljkram

Av Hanna Dahlöf - 13 februari 2011 13:54

Me like!

   

Av Hanna Dahlöf - 12 februari 2011 20:13

Hej!

Igår fyllde mamma år, så vi hade gjort en fest till henne :)

Det vart riktigt lyckat, alla hade skit kul och var nöjda så de var kanon.

Idag så ska jag inte göra nå speciellt, är så hilma trött, jag vaknade klockan 3 i fredags och kunde inte somna om, sedan så somna jag 4-5 inatt, så det blir nog en tidig kväller för mig. 

 

En bild från igår :)

Av Hanna Dahlöf - 10 februari 2011 11:28

Hej!

Nu sitter jag på luncrast, men vi börjar snart med samhälle.

Vi gjorde prov förra gången så får säkert reda på hur de gick nu :)

Sen ska vi ha trafikkunskap sen slutar vi halv 3.

Då måste jag hem och förbereda allt för imorgon, mamma fyller år så då ska vi ha en stor fest för henne :) Det skulle bli en överaskning först men de var nån som sa nått så hon förtog att vi skulle ha det. Men nu börjar vi.


Hörs!

Av Hanna Dahlöf - 8 februari 2011 19:15

Hej!

Det har inte blivit så mycket bloggande i helgen, har haft fullt upp med min nya telefon :D Det var lite svårt att förstå sig på den först men nu går de bra :)

Idag så har jag inte gjort så mycket, slutade vid 3 idag och då kom syster och hämtade mig :)

Men nu ska jag försöka plugga lite trafikkunskap :)

  :)

Av Hanna Dahlöf - 4 februari 2011 08:33

Hej!

Tänkte lägga upp lite bilder från igår :)

               

Av Hanna Dahlöf - 3 februari 2011 09:19

Hej! Nu sitter vi på bussen på väg till våran huvudstad :) kommer bli super kul att kolla på årets kok.

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards