hannadahlof

Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna Dahlöf - 26 juni 2011 20:57

Hej!

I helgen så var det midsommar, och det märktes kan man säga. Det vart

lite för mycket av det goda kan man säga, men de är väl så de ska va :)

Jag hade väldigt trevligt i allafall, så tack för de.

Imorgon är mitt sommarlov slut, då blir det jobb.

Börjar klockan 9 och jobbar väl kanske till 9-10 på kvällen, så det blir en lång dag. Men de ska nog gå bra :)

  Lips that felt just like the inside of a rose


Av Hanna Dahlöf - 23 juni 2011 09:17

Hej!

Vakna för ett tag sen och ska snart fara in till bollnäs och handla det sista innan midsommar :)

Jag och älskling ska åka upp till Hennan med familj och släkt :)

Kommer nog bli roligt om det inte blir så dåligt väder, bara det inte regnar så :)

Men ni får ha det så bra alla på midsommar :)

 

Av Hanna Dahlöf - 17 juni 2011 11:21

Av Hanna Dahlöf - 16 juni 2011 18:26

Hej!

Igår var det halkbanan, det gick bra. Men de var drygt att det tog så lång tid.

och jag trodde att bältet skulle gå av när vi satt i bilen upp och ned, men de höll ju som tur var :) 

Idag var jag på risk ettan och de var ju ännu drygare.

Satt där från klockan 8 till 12, så man var ju lagomt hungrig när vi slutade.

Så jag gick på Ica och köpte en sallad :)

Ikväll ska jag kolla lite på tv men är så trött så jag somnar väl så tidigt ändå.

 Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på :) 

Hoppas det blir fint väder så jag kan sola lite :)

 

Av Hanna Dahlöf - 14 juni 2011 16:12

Hej!

Idag har jag varit i gävle och sprungit runt överallt :)

Hitta lite saker som fick följa med mig hem.

och imorgon är det halkbana som gäller, känner att jag börjar bli lite nervös nu.

Men de kommer nog bara bli kul!

    Det blev en kjol, en väckarklocka, två skärp, skor och en parfym :) 

Av Hanna Dahlöf - 13 juni 2011 21:39

Hej!

Idag hade vi sista dagen i skolan så alla tvåor hade kommit på lekar som ettorna och treorna skulle göra :)

Vi slutade vid ett då kom mamma och hämtade mig så jag passa på och köra hem :)

Nu ska jag kolla på Just go whit it, med syster :D

Och imorgon åker vi till gävle och shoppar lite :)

Av Hanna Dahlöf - 12 juni 2011 19:04

Hej!

Igår var jag iväg och skulle basta, bada och tälta.

Vi grilla lite kött och myste sen hoppa vi i tunnan :)

Bada mest hela kvällen, det var 20 grader i vattnet så det va inte så kallt :)

Men när vi skulle lägga oss så var det så kallt och fuktigt i tältet så vi åkte hem till våra varma sköna sängar istället, men han inte ens somna innan det börja åska och hagla, så var vaken ett tag och kollade på blixtarna så gick väl och la mig vid 5-6 tiden :)Idag vaknade jag vid 1 tiden sen har jag bara kollat på film.

Lite bilder sen igår :)

               

Presentation


Hej!
Hanna heter jag och är 19 år :) Jag bor i en liten håla i Hälsingland. Mina intressen är mode, fota och musik. Och det är just de som jag skriver om i bloggen, plus hur mina dagar ser ut, så enjoy! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards